anniiduvet

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

förlåt alla ..

  


hej alla ja förlåt att ja inte blogg mer igår men ja hann inte eller okej va rätt

trött när jag kom hem iaf..

igår blev det en lyckad dag :)

det började med att mamma nt hade lämnat pengar till mig -.-

så då stack ja till mammas jobb och gav hon migg pengar sen stack ja

till anneli och ja vi skulle ta bussen till folkets park men såklart visste

vi inte viken buss vi skulle ta helt cp -.-'

iaf då  körde annelis granne oss dit men sen kom vi dit och träffa maggie

och julissa då va vi med dom tills dom stack medans vi va där till typ lite över 6 ?

jaja sen hände inte mkt alls vi stack till henne ochh sånt , sen stack ja hem.

det va väl dagen igår och idag va det igen anneli :)

vi stanna mer hemme hoss henne och ja stack och åt pölse   

hehe men ja vi va oxå ute och sånt sen kom man hem och sitter här..

men ska nu stänga datan för ska titta på tv och sånt kommer inläg senare ,


ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu har jag trötttttnat på att blogga , men ta det lungt ! jag bloggar ist på blogspot (: och det e ju bra :D www.candylipps.blogspot.com kanske senare kmr jag börja blogga igen här ? vem vet ;) hehe , men det kan även vara så att jag tar ...

  OMGGGG JUSTIN BIEBER MÅSTE BARA SE DETTA , FAANOM DU KMR TILL SVERIGE  KMR SÄKERT TILL STOCHOLM .. JAAAG MÅSTE DÅ KMA OM JAG NT KMR SE DIG - DÖÖÖR JAG :O ...

             älskaaar er alla , tack för en underbar fest <3   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   skola imorgon som sakt.. nt kul .. hmm kul att träffa alla igen , och ja göra nya minnen ih...

ja , inget inlägg igår , dåligt av mig jag vet men igår jag nt hunnit skriva ngt ! men iaf , som många har märkt så e det bara en dag kvar - sen SKOLAN :( kan nt fatta att det e snart slut ! helt konstigt , tiden har gått skit snabbt dessa da...

hej alla sötnosar , det blev en lyckad dag :) rkt kul hoss maggie , ja hennes fest då , synd att man nt kunde sova hoss henne :(imorgon men iaf ,  imorgon blir det mf (malmöfestivalen) med Michelle , kanske Veronika  och Michelles kompis :) kul...

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards