anniiduvet

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

dålig updatering

ja , inget inlägg igår , dåligt av mig jag vet

men igår jag nt hunnit skriva ngt !

men iaf , som många har märkt så e det bara en dag kvar - sen SKOLAN :(

kan nt fatta att det e snart slut ! helt konstigt , tiden har gått skit snabbt

dessa dagar kmr aldrig komma igen , nu börjar plugget igen , alla sega dagar i skolan .. ja som varje år ?

vakna på morgonen och vänta ett helt år tills man kan sova hur länge man vill och bara chilla vara ute sent och allt ..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu har jag trötttttnat på att blogga , men ta det lungt ! jag bloggar ist på blogspot (: och det e ju bra :D www.candylipps.blogspot.com kanske senare kmr jag börja blogga igen här ? vem vet ;) hehe , men det kan även vara så att jag tar ...

  OMGGGG JUSTIN BIEBER MÅSTE BARA SE DETTA , FAANOM DU KMR TILL SVERIGE  KMR SÄKERT TILL STOCHOLM .. JAAAG MÅSTE DÅ KMA OM JAG NT KMR SE DIG - DÖÖÖR JAG :O ...

             älskaaar er alla , tack för en underbar fest <3   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   skola imorgon som sakt.. nt kul .. hmm kul att träffa alla igen , och ja göra nya minnen ih...

hej alla sötnosar , det blev en lyckad dag :) rkt kul hoss maggie , ja hennes fest då , synd att man nt kunde sova hoss henne :(imorgon men iaf ,  imorgon blir det mf (malmöfestivalen) med Michelle , kanske Veronika  och Michelles kompis :) kul...


     rubriken talar , detta blir ett snabbt inlägg eftersom ska NUNUNU till Julissa för att hennes mamma ska köra oss till maggie , ja det blir fest och hoppas det blir lyckad :) men ja börjar känna lite panik nu  .. så vi hörs när jag kmr hem ...

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards