anniiduvet

Alla inlägg den 7 juli 2010

I'MMMMM BAAAACK !

oh yeah imorgon blir det stan i like ,

men fyfan vad jag saknar rumänien !

skit ett helt år sen kan jag träffa dom igen rkt lång tid ju :o

men skit i det nu man har änkligen loggat in på sin fb :)

tror att jag ska lägga mig strax för e så sjukt trött av resan hella natten i bilen till ungern sen blev flygget försenat 3 timmar -.-'

sen somna man i flyget hella resan , sorry julissa att jag nt svara på ditt sms

men jag har inga pebgar på luren + var jag i ungern och skulle gå in i flyget så var såklart tvungen att stänga av luren ,

tror nt det blir mer inlägg mer för idag vi hörs


ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards