anniiduvet

Alla inlägg den 5 augusti 2010

hej alla ,

 

som sakt så vet ni att ja e rött seg med bloggandet på sista tiden ,

och ja , jag har inget att skriva om !

men men snart blir det shopping och då kommer väl bilder på

vad ja har köpt   

men vet nt när det blir förmodligen nästa vecka

för typ ingen kan shoppa eller ?

 


hejsan

 

som ni ser e jag sjukt seg med inlägg !

men skiiit snart e det slut med s0mmarlov ! ;o

och sen börjar ju plugget ;(

men e på bra humör idag emilia sitter hos mig och snt

sen har man oxå fått pengar av mamma (A)

så ngn dag blir det shopping :D

ska ta nu min kamera och lägga in bilder som ja har tagit och ja

MÅSTE göra ni toppbild !

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards