anniiduvet

Alla inlägg den 10 augusti 2010

sitter jag här och bara chattar med julia bebis och karolina

iaf  min dag har varit helt seg ;o

vakna halv 10 sen somna jag om igen ;o

och vakna halv 12

iaf julia har gjort en toppbild till mig ska ha den nu hon ska även göra en till tror jag ?

haha iaf :D

jag hittar tyvär nt usb skiten !

så måste kolla i vardagsrumet om den finns där

hej alla ska nog gå och göra spa idag hihi känner för mig det iaf , och jag hittar nt min usb sak ;(

så ni får vänta med bilderna ..

tkr faktiskt att ni ska kommentera mer !

så kommentera så mkt ni kan så kanske gör ja en frågestund om ni kommenterar!

men vi hörs puss

ja vet  dålig uppdatering igår !

iaf igår shoppa man med anneli och snt (:

men  ja hitar nt usb saken ;o

så kan nt lägga in va jag köpte så länge , men detta va vad ja köpte :

jeansleggins - bikbok 99 kr

brun tröja (älskar armarna) - new yorker 89 kr (tror jag)

tunika-new yorker 169 kr


det var det ja köpte , men sparar lite pengar så ja kan shoppa med veronika ngn dag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards