anniiduvet

Alla inlägg den 11 augusti 2010

  


vad tkr ni om min nya toppbild ?

hiss/diss


och ja bilden bara lite cepe men men ..

  

ni som kommenterar taskiga saker , asså jag fattar nt ?

vf kommenterar ni anonymt ?

ja som en " du ser helt drogad ut" öhm ?

det va väldigt lågt att kommentera anonymt ?

om du tkr jag ser drogad ut , gå nt in då på min blogg ,

ja jag e ju nt farlig som bilder talar !

jag skiter igenkligen vad ni tkr för det e mitt liv ,

och ingens annans !

jag kmr nt slå er :S

jaja hoppas ni/du som kommenterar taskiga saker slutar !

hehe man tror att jag har lite damp höh..

hej tunikan från föra inlägget e ju såklart den jag köpte då vet ni iaf

en sak vad jag köpte :P

hmm , ni e rätt dåliga att kommentera ?


     


dagens outfit på bild


min älskade tunika - new yorker

svart linne-h&m

svarta leggins- bikbok

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards