anniiduvet

Alla inlägg den 14 augusti 2010

hellluuuu

idag blev det shopping med veronika

det blev en svart tröja med typ digital mönster (eller vad man ska kalla det)

new yorker 99 kr

sen 2 bh h&m

ska ta på mig tröjan imorgon och göra foto :DD

hihi så ni kan se hur den ser ut jaja

ni har väl nt glömt veronikas blogg ?

men tkr ni e dåliga på att kommentera

så släng en kommentar och du e bäst annars ************

hiiihhhiiheeeuoo

i'mmm lite crazzzzy todaay (a)

och jaa.. sovde även över hoss veronika igår till todaay :)

sen vakna vi 20 över 9

och snacka och snt , sen åt vi frukost och så börja vi fixa oss och stack till entre

rätt lyckad dag faktiskt:)

ja sen sog emma mig på new yorker men hon sa nt hej förhon visste nt om det

va jag (typ internetkompis känner henne från julia)

ja men kul att hon sog mig iaf hahah :P

men snäällllla kommentera ngt bra tips vad jag kan blogga om

* veckans hetaste  killkändis ?

* mer outfit ?

* veckanslåt ?

*veckans smink ?

*veckans finaste oufit ?

* mer mode?


kommentera nuuu då !



hej alla sötiiiisaar :D

veronika har börjat blogga så läs&följ hennes blogg www.veroniikaaa.bloggplatsen.se



p.s jag som gjorde hennes toppbild *stolt*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards