anniiduvet

Alla inlägg den 18 augusti 2010

  


wow så kort mitt hår ser ut men det e sjukt lockigt helt oplatat , ja men det e tröjan ni ska titta på och inget annat haha , ja men det var den jag köpte med veronika på såklart new yorker det e den bästa affären EVER hittar ALLTID ngt jag vill köpa som idag , hah

jaj lite sent med bilden men bättre det än inget , eller.. ?

hej , ja som sakt va jag och åt med familjen helt okej faktiskt 

ja sen stack jag , mamma och mormor till entre och köpte hårfärg till min mamma & andra saker till mig som kmr nu . vi gick sen även och fika kom hem runt halv 8 tror jag ?


     

Peace örhängen ur&penn 20 kr (rea)

 

skor dinsko kmr nt ihåg priset hah (dom ser finare ut på rkt och e rkt härliga)

      

den första e en ansiktsak som gör att huden nt bli torr av den andra krämen som tar bort finnar och som tvål/ansisktmask , den värkar rkt bra ! apoteket minns nt iheller priset på det -.-


skulle även köpa h-kofta men fanns nt i xs så får vänta..

..

  

hej jag fick en till fråga om vad alla i min klass heter och visst kan jag säga det !

jag börjar med min lärare och sen översta raden


Min fröken Jeanette

Alan

Ajat

Sandra

Mikaela

Natasa

Simona

Christoffer

Tommy

Jonathan

Sandi

Annika (jag)

Julissa

Vanessa

Elin

Pontus

Joakim

Niklas ( som sitter på marken)


hoppas du blev nöjd med svaret !

  


hej igen , här är klassfotot , rätt dålig bild men hoppas att ni ser 

men kmr mer inlägg på kvällen för ska fixa mig nu och sen sticker jag och familjen och äter ute

hej jag fick innan en fråga om jag kunde lägga in en bild på mitt klassfoto

och visst kan jag det ! fast ska bara fråga var min mormor la det -.-

så det kmr i nästa inlägg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards