anniiduvet

Alla inlägg den 19 augusti 2010

yees ni läste rätt ska lägga mig nu e faktiskt rkt trött ;o
sen e det ju bra att jag vaknar tidigare för skolan börjar ju som sagt om 4 dagar
men imorgon blir det mf , och nej ska nt gå dit det blir ist på lördag med Michelle , hennes kompis och kanske veronika :)
men imorgon ska man till maggie på hennes födelsedagsfest (eller vad man ska kalla det)
ja tuuuur att julissas mamma kunde oxå köra mig dit för att min pappa jobbar ,
men vi hörs förmodligen imorgon

som ni har märkt har bloggen blivit blå

faktiskt gillar jag det (Y)

gjorde toppbilden blå så då kunde nt bloggen va rosa ?

jaja men hissar det faktiskt :D

va säger ni själva ?

hiss/diss ?

som många har märkt är det bara 4 dagar kvar av sommarlovet sen börjar

"helvetet" - woow det ett helt år till men längtar verkligen till nästa sommarlov :o

vilekn sommar har varit bäst sommaren 2009 eller 2010 ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ anniduvet ~

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilken musik lyssnar du på ?
 r n b
 hiphop
 rock'n'roll
 lyssnar nt på musik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards